GRAFIK (rezerwacja terminów)
Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Rezerwacji wolnej zmiany można dokonać w zakładce "Wolne terminy" na Koncie Pracownika. W tym celu:
- wejdź do zakładki "Wolne terminy"
- na widocznej liście wolnych terminów zaznacz te, które Cię interesują
- kliknij przycisk "zgłoś rezerwację"
Po wysłaniu zgłoszenia zobaczysz jego podsumowanie.
UWAGA! Wysłanie rezerwacji nie powoduje automatycznego zarezerwowania terminu, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezerwacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wpisanie na grafik, a zarezerwowane terminy znajdziesz w zakładce "Grafiki" na Koncie Pracownika.
Wyjątkiem jest rezerwacja terminów podświetlonych na kolor zielony. Po
zarezerwowaniu takich terminów dostaniesz komunikat o samodzielnym zapisie na grafik.
- wejdź do zakładki "Wolne terminy"
- na widocznej liście wolnych terminów zaznacz te, które Cię interesują
- kliknij przycisk "zgłoś rezerwację"
Po wysłaniu zgłoszenia zobaczysz jego podsumowanie.
UWAGA! Wysłanie rezerwacji nie powoduje automatycznego zarezerwowania terminu, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezerwacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wpisanie na grafik, a zarezerwowane terminy znajdziesz w zakładce "Grafiki" na Koncie Pracownika.
Wyjątkiem jest rezerwacja terminów podświetlonych na kolor zielony. Po
zarezerwowaniu takich terminów dostaniesz komunikat o samodzielnym zapisie na grafik.
Nie. Rezerwacja terminu nie oznacza automatycznego zapisania na grafik, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezerwacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wpisanie na grafik, a zarezerwowane terminy znajdziesz w zakładce Grafiki.
Wyjątkiem jest rezerwacja terminów podświetlonych na kolor zielony. Po zarezerwowaniu takich terminów nie musisz oczekiwać na naszą odpowiedź.
Wyjątkiem jest rezerwacja terminów podświetlonych na kolor zielony. Po zarezerwowaniu takich terminów nie musisz oczekiwać na naszą odpowiedź.
Potwierdzenie otrzymasz niezwłocznie po sprawdzeniu Twojej rezerwacji przez naszego konsultanta i wprowadzeniu jej do systemu. Pamiętaj, że nasi konsultanci obsługują wiele zgłoszeń, dlatego potwierdzenie nie zawsze jest błyskawiczne. Pamiętaj również, że nasi konsultanci dyżurują w określonych godzinach i tylko wtedy obsługują zgłoszenia.
Godziny obsługi zgłoszeń:
- od poniedziałku do piątku od godz. 9 do godz. 17
- w soboty od godz. 9 do godz. 15
- w niedziele handlowe od godz. 9 do godz. 12
Poza powyższymi godzinami, jak również w dni wolne od pracy (święta), zgłoszenia nie są obsługiwane!
Im wcześniej wysłane zgłoszenie, tym większa szansa na jego szybkie potwierdzenie.
Godziny obsługi zgłoszeń:
- od poniedziałku do piątku od godz. 9 do godz. 17
- w soboty od godz. 9 do godz. 15
- w niedziele handlowe od godz. 9 do godz. 12
Poza powyższymi godzinami, jak również w dni wolne od pracy (święta), zgłoszenia nie są obsługiwane!
Im wcześniej wysłane zgłoszenie, tym większa szansa na jego szybkie potwierdzenie.
Tak. Przy zapisach na grafik obowiązuję kolejność zgłoszeń.
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Kontakt
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!