GRAFIK (rezerwacja terminów, rezygnacja)
Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Rezygnację z danego dnia/terminu wykonania zlecenia należy zgłosić z minimum 48-godzinnym wyprzedzeniem. Zgłoszenie powinno być przesłane do oddziału firmy w dni robocze w godzinach 9.00 do 17.00.
Rezygnację można składać wyłącznie za pomocą Konta pracownika przez zakładkę "Karta i grafik":
Karta i grafik -> przyszły -> zaznacz zmiany, z których chcesz zrezygnować -> przejdź do rezygnacji z zaznaczonych zmian.
Od dnia 1.02.2022 r. jest to jedyna możliwość składania rezygnacji ze zmian.
W zgłoszeniu należy podać datę (dzień/dni, z których rezygnuje Zleceniobiorca) i potwierdzić przesłanie rezygnacji ze zmian.
Za niedochowanie terminu rezygnacji z wykonania zlecenia mogą grozić kary umowne. Szczegóły znajdziesz w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
UWAGA! Wysłanie rezygnacji nie powoduje automatycznego wypisania z terminu, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezygnacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wypisanie z grafiku.
Rezygnację można składać wyłącznie za pomocą Konta pracownika przez zakładkę "Karta i grafik":
Karta i grafik -> przyszły -> zaznacz zmiany, z których chcesz zrezygnować -> przejdź do rezygnacji z zaznaczonych zmian.
Od dnia 1.02.2022 r. jest to jedyna możliwość składania rezygnacji ze zmian.
W zgłoszeniu należy podać datę (dzień/dni, z których rezygnuje Zleceniobiorca) i potwierdzić przesłanie rezygnacji ze zmian.
Za niedochowanie terminu rezygnacji z wykonania zlecenia mogą grozić kary umowne. Szczegóły znajdziesz w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
UWAGA! Wysłanie rezygnacji nie powoduje automatycznego wypisania z terminu, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezygnacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wypisanie z grafiku.
Rezygnację z danego dnia/terminu wykonania zlecenia należy zgłosić z minimum 48-godzinnym wyprzedzeniem. Zgłoszenie powinno być przesłane do oddziału firmy w dni robocze w godzinach 9.00 do 17.00. Brak niedochowania wskazanego terminu uprawnia Jobman do naliczenia kary umownej.
Szczegóły jej naliczania są określone w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
Szczegóły jej naliczania są określone w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
Rezygnację z danego dnia/terminu wykonania zlecenia należy zgłosić z minimum 48-godzinnym wyprzedzeniem. Zgłoszenie powinno być przesłane do oddziału firmy w dni robocze w godzinach 9.00 do 17.00.
Niedochowanie tego terminu, lub całkowity brak informacji o rezygnacji z wykonywania zlecenia, uprawnia Jobman do naliczenia kary umownej w wysokości określonej w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
Niedochowanie tego terminu, lub całkowity brak informacji o rezygnacji z wykonywania zlecenia, uprawnia Jobman do naliczenia kary umownej w wysokości określonej w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
Tak. Jobman może odstąpić od nałożenia kary umownej lub usunąć nałożoną już karę, pod warunkiem że Zleceniobiorca usprawiedliwi powód niezachowania 48-godzinnego terminu zgłoszenia rezygnacji i potwierdzi to stosownym dokumentem. Przedstawienie wspomnianego dokumentu możliwe jest do 5 dni kalendarzowych od daty absencji w planowanym dniu świadczenia usługi.
Za niedochowanie terminu rezygnacji z wykonania zlecenia mogą grozić kary umowne.
Szczegóły znajdziesz w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
Za niedochowanie terminu rezygnacji z wykonania zlecenia mogą grozić kary umowne.
Szczegóły znajdziesz w załączniku do umowy: „Zasady kary umownej z tytułu niezachowania terminu zgłaszania rezygnacji z grafiku”.
Rezerwacji wolnej zmiany można dokonać w zakładce "Wolne terminy" na Koncie Pracownika. W tym celu:
- wejdź do zakładki "Wolne terminy"
- na widocznej liście wolnych terminów zaznacz te, które Cię interesują
- kliknij przycisk "zgłoś rezerwację"
Po wysłaniu zgłoszenia zobaczysz jego podsumowanie.
UWAGA! Wysłanie rezerwacji nie powoduje automatycznego zarezerwowania terminu, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezerwacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wpisanie na grafik, a zarezerwowane terminy znajdziesz w zakładce "Grafiki" na Koncie Pracownika.
- wejdź do zakładki "Wolne terminy"
- na widocznej liście wolnych terminów zaznacz te, które Cię interesują
- kliknij przycisk "zgłoś rezerwację"
Po wysłaniu zgłoszenia zobaczysz jego podsumowanie.
UWAGA! Wysłanie rezerwacji nie powoduje automatycznego zarezerwowania terminu, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezerwacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wpisanie na grafik, a zarezerwowane terminy znajdziesz w zakładce "Grafiki" na Koncie Pracownika.
Nie. Rezerwacja terminu nie oznacza automatycznego zapisania na grafik, a jedynie przesłanie informacji do naszego konsultanta. Po zatwierdzeniu rezerwacji przez konsultanta otrzymasz od nas informację potwierdzającą wpisanie na grafik, a zarezerwowane terminy znajdziesz w zakładce Grafiki.
Wyjątkiem jest rezerwacja terminów podświetlonych na kolor zielony. Po zarezerwowaniu takich terminów nie musisz oczekiwać na naszą odpowiedź.
Wyjątkiem jest rezerwacja terminów podświetlonych na kolor zielony. Po zarezerwowaniu takich terminów nie musisz oczekiwać na naszą odpowiedź.
Potwierdzenie otrzymasz niezwłocznie po sprawdzeniu Twojej rezerwacji przez naszego konsultanta i wprowadzeniu jej do systemu. Pamiętaj, że nasi konsultanci obsługują wiele zgłoszeń, dlatego potwierdzenie nie zawsze jest błyskawiczne. Pamiętaj również, że nasi konsultanci dyżurują w określonych godzinach i tylko wtedy obsługują zgłoszenia.
Godziny obsługi zgłoszeń:
- od poniedziałku do piątku od godz. 8 do godz. 18
- w soboty od godz. 8 do godz. 16
- w niedziele handlowe od godz. 9 do godz. 13
Poza powyższymi godzinami, jak również w dni wolne od pracy (święta), zgłoszenia nie są obsługiwane!
Im wcześniej wysłane zgłoszenie, tym większa szansa na jego szybkie potwierdzenie.
Godziny obsługi zgłoszeń:
- od poniedziałku do piątku od godz. 8 do godz. 18
- w soboty od godz. 8 do godz. 16
- w niedziele handlowe od godz. 9 do godz. 13
Poza powyższymi godzinami, jak również w dni wolne od pracy (święta), zgłoszenia nie są obsługiwane!
Im wcześniej wysłane zgłoszenie, tym większa szansa na jego szybkie potwierdzenie.
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Kontakt
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!