KARTA ZLECENIOBIORCY (wypełnianie, rozliczanie)
Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Karta Zleceniobiorcy jest integralną częścią umowy z Jobman. Znajdują się na niej m.in. takie istotne informacje dotyczące umowy, jak: miejsce i czas zlecenia oraz wysokość wynagrodzenia (stawka godzinowa za dane zlecenie). Karta jest także potwierdzeniem wykonania zlecenia i – co za tym idzie - jedyną podstawą do wypłaty wynagrodzenia.
Termin rozliczenia Karty Zleceniobiorcy jest określony w umowie. W przypadku większości umów karty należy rozliczyć do czwartego dnia kalendarzowego miesiąca za miesiąc poprzedni (tzn. karty za styczeń do 4 lutego, karty za luty - do 4 marca itd.), bądź czwartego dnia kalendarzowego następującego po dniu zakończenia umowy, w zależności od tego, która z tych dat przypadnie wcześniej.
Karta Zleceniobiorcy jest dowodem wykonania przez Ciebie zlecenia. Na jej podstawie ustalamy wysokość Twojego wynagrodzenia i wystawiamy fakturę Klientowi (np. danej sieci sklepów). Wcześniej Klient musi nam potwierdzić, że dane na Twojej karcie są prawdziwe.
Jeśli w momencie wystawiania faktury nie mamy Twojej potwierdzonej karty, nie możemy doliczyć Twojej wypłaty do faktury. Nie dostajemy od Klienta pieniędzy, które mamy Ci zapłacić. W tym momencie Twoje wynagrodzenie zostaje zablokowane, a w ostateczności – możesz stracić do niego prawo.
Jeśli w momencie wystawiania faktury nie mamy Twojej potwierdzonej karty, nie możemy doliczyć Twojej wypłaty do faktury. Nie dostajemy od Klienta pieniędzy, które mamy Ci zapłacić. W tym momencie Twoje wynagrodzenie zostaje zablokowane, a w ostateczności – możesz stracić do niego prawo.
Standardy dotyczące wypełniana Kart Zleceniobiorcy wraz z przykładami poprawnie wypełnionych kart znajdziesz na swoim Koncie Pracownika w zakładce SZKOLENIA.
Zdjęcie lub skan Karty należy dołączyć do Konta Pracownika. Jest to jedyny sposób dający 100-procentową pewność, że karta została dostarczona. Dostarczanie kart inną drogą, np. mailową, jest ryzykowne, ponieważ adres e-mail może być np. nieaktywny.
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Kontakt
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!