Symmetrical Job
RÓŻNICE KASJERSKIE (spłata, wyjaśnianie wątpliwości)

Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Niedobory kasjerskie spłacane są na dwa sposoby:
- w drodze stosownych potrąceń z wynagrodzenia
- poprzez wpłatę na konto windykacyjne, którego dane znajdują się w wiadomości e-mail informującej o niedoborze, jeśli takowy wystąpił (preferowane w przypadku pracowników, którzy zakończyli współpracę z naszą firmą i nie będą mieli już wynagrodzenia do wypłaty)

W pierwszym z przypadków spłata zapisuje się natychmiast po potrąceniu na Koncie Pracownika, w drugim – do 5 dni od daty wpłaty na konto.

Ze względu na to, że zazwyczaj informacje odnośnie różnicy kasjerskiej, które otrzymujemy ze sklepu, ograniczają się do kwoty oraz daty jej wystąpienia, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z osobami rozliczającymi w sklepie. Tam też znajdują się wszelkie dokumenty kasowe dzienne, dlatego łatwiej jest wyjaśnić wszelkie wątpliwości.
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Kontakt
wstecz
Nie masz jeszcze konta?
Zaadzwoń do nas pod nr
12 294 13 05,

napisz na adres
team.centralny@jobmangroup.pl

lub odwiedź naszą siedzibę
Kraków ul. Bociana 22a.
Formularz nie został wypełniony prawidłowo.
Popraw lub uzupełnij wyróżnione pozycje.